AĞRI DAĞI PASTASI

Tüm dost ve Arkadaşlarıma şimdiden MUTLU ve SAĞLIKLI YILLAR DİLERİM      Merhabalar Oğlumun doğum günü için ya bir y...

A+ A-






Tüm dost ve Arkadaşlarıma şimdiden MUTLU ve SAĞLIKLI YILLAR DİLERİM
 
  
Merhabalar
Oğlumun doğum günü için ya bir yaş pasta alacaktım yada yapacaktım. Elimdeki malzemelere göre yapmak daha kolay geldi.Kış günü giyin ,hazırlan en yakın pasta hane 20 dak.uzaklıkta  sipariş ver git geri al falan,falan.Düşündüm taşındım en iyisi bu malzemelerle doğaçlama bir pasta yapayım adı nıda şeklinden alsın dedim., ve yaptım gerçekten harika bir pasta oldu yiyenler söylüyor bende mutlaka denemelisiniz diyorum.Pratik,çok hafif ,yağ yok,pişirmek yok kabarmama gibi bir riski  olmadığı gibi  görünüşüde hımmm dedirtecek kadar bir pasta.Eyy daha ne olsun Adınıda Ağrı dağı pastası koydum. Uludağ pastası olduğunu biliyorum ama 
Bu isimde bir başka pasta varmıdır onuda bilmiyorum, varsada  buda benim  Ağrı dağı pastam olsun. 
MALZEMELER
3 adet rulo çikolatalı pasta
1 paket Dan kek 

İÇİ İÇİN
1 paket Dr.Oetker Muzlu Köstebek tatlı
1 paket krem şan ti
10 adet çikolata dolgulu kurabiye
3 adet muz

Yarım tatlı kşğ Krem tartar
2 yemek kşğ beyaz damla çikolata
2 yemek kaşğı damla çikolata 
ÜSTÜ İÇİN
1 paket Dr.Oetker çikolata sosu  

1  yemek kşğ damla çikolata

1 yemek kşğ beyaz damla çikolata
1 lt süt
YAPILIŞI
Çukur bir kaseye önce streç filimi geçirin.Rulo pastayı ve dan keki bir parmak kalınlığında dilimleyerek kasenin altından başlayarak aralarında mümkünse boşluk bırakmadan kaplayın ve buzdolabına koyun. Köstebek tatlısını ve krem şan tiyi karıştırma kabına boşaltım arkasındaki tarife uygun olarak 2 dak önce yavaş sonra hızlı olarak mikser ile çırpınız, içerisine muzları ve çikolata dolgulu kurabiyeyi istediğiz büyüklükte dilimleyerek köstebek tatlısının içerisine koyunuz, en son olarak beyaz ve çikolatalı damla çikolatalarını ,krem tartarı ekleyip çok fazla karıştırmadan,buzdolabında bekleyen rulo pastaların ortasına düzgünce dökünüz.arta kalan rulo pastalarla üzerini kapatın.Streç filimi üzerine sarın ve buzdolabında bekletin.Servisten bir saat önce çıkarıp, Servis pasta tabağına ters çevirin, Dr.Oetker çikolata sosunu üzerindeki tarife göre hazırlayın. ılınınca   pastanın üzerine gelişi güzel dökün veya istediğiniz şekilde süsleyin ve tekrar buzdolabına kaldırın.  En az bir kaç saat bekletin. Dilimleyerek servis yapın.
AFİYET OLSUN

Daha Fazla Lezzet

Pastalar 9010375470178906980

Yorum Gönder

emo-but-icon

Bu Blogda Ara

Kanalıma Abone Ol.

BURALARDAYIZ..

.................. .................

MUTFAK SIRLARI- FAYDALI VE PRATİK BİLGİLER

BLOGLARIM

  • - . - Kesinlikle ama kesinlikle deneyip tatmanız gereken bir lezzet. sofralarında aranan lezzetleriniz haline gelecek - - MAL...
    1 gün önce
  • 5 hafta önce

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item